Instructies voor Retour

Ben je toch niet helemaal blij met je aankoop? Dan kun je op 2 manieren je product retourneren

  1. Wanneer je het boek gekocht hebt in de winkel, breng het dan altijd terug op de desbetreffende locatie. Deze verkopen kunnen niet retour via Kleine Denkers
  2. Stuur op eigen kosten je bestelling retour naar de klantenservice, daarbij gelden de volgende voorwaarden:
  • Het artikel moet onbeschadigd zijn. Stuur het artikel binnen 14 dagen na ontvangst in de, indien redelijkerwijs mogelijk, originele verpakking, naar het retouradres:
    • Veenman +
    • t.a.v. Kleine Denkers
    • Sevillaweg 142
    • 3927 AL Rotterdam
  • Voeg bij je retourzending duidelijk je naam en het bestelnummer toe in de verpakking (let op,  onleesbare gegevens kunnen wij niet verwerken dus bij voorkeur getypt).
  • Meld je retour aan via gijs@kleinedenkers.nl, vermeld hierbij je naam en het bestelnummer.
  • KleineDenkers.nl stort het volledige aankoopbedrag, binnen 14 dagen, terug op je rekening inclusief (eventuele) verzend- en betaalkosten van de zending. Retourkosten zijn dus voor eigen rekening.
  • Let op! Bewaar je bewijs van retourverzending heel goed, mocht het pakketje kwijt zijn dan kunnen we naar deze Track & Trace-code vragen. Kleinedenkers.nl is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte pakketjes.

Wat is je herroepingsrecht?

Kleine Denkers hanteert een zichttermijn van veertien dagen (voor thuisbezorgbestellingen), ingaande de dag na ontvangst door of namens de koper. Tijdens de zichttermijn heb je als koper een herroepingrecht, waarbij je de mogelijkheid hebt om zonder enige verplichting zijnerzijds, de ontvangen goederen te retourneren. Je kunt het artikel retourneren volgens de bovengenoemde instructies.

Let op! Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte instructies.

Service en retournering beschadigde of onjuiste artikelen

Kleine Denkers raadt aan de bestelling bij thuisbezorgen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Is een artikel beschadigd bij ontvangst? Meld dit dan zo snel mogelijk maar altijd binnen 2 dagen na ontvangst. Bij een later defect is dit niet meer mogelijk

U kunt onze klantenservice schriftelijk of per e-mail: (gijs@kleinedenkers.nl ) vragen om herstel, vervanging of levering van het ontbrekende of gebrekkige gedeelte van het product. U krijgt altijd binnen 5 werkdagen bericht over de oplossing. Bij een vervangend nieuw artikel krijgt u deze gratis thuisgestuurd.

Bestelling annuleren?

Heb je een bestelling geplaatst voor thuisbezorgen, maar je wilt de bestelling annuleren?

Een bestelling gaat direct door naar onze leverancier Veenman+. In de meeste gevallen kunnen wij de bestelling daarom niet meer annuleren omdat het een gesloten systeem betreft.

U heeft de meeste kans dat wij uw bestelling kunnen annuleren wanneer u direct na het plaatsen van uw bestelling een mail stuurt naar: gijs@kleinedenkers.nl.

Heeft u een verkeerd afleveradres ingevoerd dan gelden ook bovenstaande instructies.

Wij kunnen echter niet garanderen dat wij de bestelling op tijd tegen kunnen houden. Is de bestelling definitief en dus niet te annuleren dan ontvangt u uw bestelling op het opgegeven afleveradres en kunt u uw bestelling alsnog retourneren.